Så er 13 sange ude.
13!
Voldsomt.
Min Vens Ord tog fart.
Så lige nu sidder jeg badet i solskin med en lille skid på.
Mine børn er ovenpå.
Fredags tam tam.
Sidste uge på Holmen.
1 maj overtager vi huset i Solrød.
Tilbage til fortiden.
Hvor jeg voksede op.
Minder der skal frem igen?
Hvorfor?
Hvorfor ikke?
Men hvorfor?
Ved det ikke. Det finder jeg ud af.
Det var dét dér med flow.
Prøver inderligt at praktisere det, hvilke kræver den tankeløse tanke.
Ikke at kunne regne alt ud.
Ikke at kunne regne NOGET ud, really.
Heldigvis har de sagt at de vil rense kanalen på Uglegårdsskolen hvor min søn skal gå.
Jeg tog det personligt da jeg så hvor svinagtig tilstand den var i. Tror også at jeg skrev om det i det seneste flow, ik?
Kigger på konen.
Hører hende skramle.
FUCK nu tager hun støvsugeren. “Den larmer jo ikke så meget” siger hun og støvsuger rundt omkring mig.
“Jeg prøver at skrive” siger jeg.
“Det er hurtig færdigt”,
Flow mistet.
Hmmm. Tror bare jeg venter med at skrive mere.
Ellers skriver jeg om Min Vens Ord. Det ligger på rygradden. Har lige udgivet “Søvngænger” - som du SKAL høre! Det var de første ord Min Ven fik kanaliseret. Her er et link. Den er SÅ fantastisk. Tag headphones på. Fordyb dig inderligt. Dans. For mig handler den om, at gribe livet tror jeg. Eller måske den faktisk betyder noget nyt hver gang jeg hører på den. Pis, jeg KAN ikke koncentrere mig før hun er færdig med at støvsuge.
Venter.
Så er hun færdig.
Men nu taler hun til mig.
“Klokken er da mange” siger hun.
“Fredags tam tam slutter klokken 20.00” siger jeg.
En bil starter sin motor udenfor.
Livet venter på mig.
SØVNGÆNGER
Lad os mødes, når du vågner
Når drømmen stilner af
Når lyset slukker mørket
Når natten blir til dag
Grib livet.
Sander