Det her er det seneste flow 


Nyheder igen.
Der er nyt. 
Nyhedsbreve. 
Nyheder fra egoet. 
Haha, det burde være overskriften. 
”NYHEDER FRA EGOET”. 
Men nu holder jeg fast. 
Det ER jo det seneste flow. 
Jeg har nemlig udgivet musik igen. 
En hel E.P med frihedssange. 
Hør den på hjemmesiden her. 
Hør den på Spotify her. 
Nå, nu gik brandalarmen.
Eller faktisk gik den ikke, men Missona siger at hendes kaffe er brændt på. 
Jeg har ikke drukket kaffe i 18 dage. 
Robotjuice, som min ven kalder det. 
Juice til robotterne.. som arbejder og arbejder og arbejder og arbejder og arbejder og arbejder. 
Jeg arbejder også. 
Hjælper mennesker der har det svært. 
Prøver at blive borgerlig. 
Har købt lang frakke, el bil og måske et hus i forstæderne? 
Bankrådgiveren siger at han drikker fem kopper kaffe, fordi han har læst at det forlænger hans liv.
Direkte ind i rådighedsbeløbet. 
Vi talte om fast eller variabel rente. 
Aner ikke hvad jeg er til.
Det var meget borgerligt. 
Måske jeg skulle begynde at drikke kaffe igen? 
Det ER jo trods alt borgerligt. 
Men kaffe lukker noget ned. 
Det åbner ikke noget op, som du tror. 
Nogle receptorer i din krop lukker ned, hvilke gør du ikke kan mærke trætheden. 
Skræmmende. 
Man tror virkelig det åbner noget op ik? 
Nix det lukker. 
Styrer dig. 
Fucker med din hjerne. 
Der går i øvrigt rygter om at vi skal have en kat. 
Det har vi lovet børnene, når vi bliver 100% borgerlige.  
I går snakkede vi om hvornår man er voksen. 
Måske når man bliver borgerlig? 
Jeg prøvede jo i mange år at blive alternativ. 
Det gik åbenlyst ikke så godt. 
Nu skal jeg åbenbart være borgerlig. 
Universet har vist vejen. 
Men måske meget god når nu jeg hjælper folk der har det svært med at komme ud af systemet. 
Så kan jeg sætte mig ind i det alternative. 
Ok, nu kom der flow. Interessant.   
Systemet hjælper dig, men holder dig fast. 
Mange der er afhængig af systemet, er også sure på systemet. 
Er det fordi de er sure på sig selv?
Jeg er heldigvis i en privat virksomhed. 
Tænk hvis jeg en dag kommer til at arbejde for kommunen. 
DET VILLE GODT NOK VÆRE BORGERLIGT.
Det håber jeg ikke. 
Men jeg har lært, at man aldrig skal sige aldrig. 
Troede aldrig jeg skulle flytte til Solrød.

Leave a comment