Det her er det seneste flow 

Hvad har jeg oplevet? 
Skabe og opleve er det eneste du kan. 
Det er meningen med livet, siger Martinus. 
Så blev det alligevel dybt. 
Ikke at jeg prøver at lade være. 
Tømmer vel bare nuet. 
Hov, det kunne være en overskrift. 
Men nu havde jeg lige tænkt at alle mine skriv skulle hedde “Dette er det seneste flow”. Men så er det jo tænkt? 
Og hver gang det er tænkt kommer jeg væk fra nuet og mit flow. 
Jeg skifter emne. 

hvorfor vil nogen være soldat? 
Det er uforståeligt. 
Hvorfor? 
Når den sidste soldat siger nej, er der jo fred på jord. 
Nej tak, kan han sige. 
 Sidder og venter på et åbent hus. 
Regner på ting. 
Computeren er åben. 
Kommer til at tænke på at jeg engang ville starte en podcast der skulle hedde “hverdagsdellen” - hvor man skulle snakke om små hverdagsting. 
Men den er vel allerede ude nu? 
Der er vel nogen der snakker om hverdagsting nu, er der ikke? 
Hvad skal du have til aftensmad? 
Sådan noget. 
Alle ideer er allerede i bevidsthedsfeltet. 
Seneste ide der landede for cirka 20 minutter siden var, at jeg ville skrive et manuskript til en krimi. 
Men jeg kender mig selv, jeg får det ikke gjort. 
Den skulle handle om en graffiti-maler som skrev tankevækkende ord på offentlige bygninger. Det kunne være ord som “Medfødte privilegier” - eller “Forbliv naiv” eller “Økonomisk frihed er målet”. Han ville så få flere og flere følgere.. og pludselig  blev regeringen nødt til at sætte en stopper for ham, men ingen ved hvem han er. Revolutionen kom nærmere og nærmere og P.E.T jagtede ham. Det kunne være en serie på Netflix. 
Men det får jeg aldrig skrevet. 
Jeg kan dårlig få skrevet det her. 
Det gør jeg kun fordi jeg skal gøre opmærksom på min nye E.P “Weightless” - alle mine gode gamle rocknumre fra dengang jeg var 20 år gammel er genindspillet. 
Lyt på Spotify klik her. 
Eller lyt på hjemmeside klik her. 
Ja ok det blev et kedeligt brev. 
Du vil jo have noget ud af det. 
Og hvad får du egentlig ud af det her? 
Måske noget god musik? 
Eller en oplevelse? 
Meningen med livet. 
Intet andet. 
Desværre. 

Leave a comment